Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu folosirea acestora.Detalii
Categorii

Politica Confidentialitate

Octoserv Sistem respecta confidentialitatea tuturor clientilor nostri si confidentialitatea tuturor vizitatorilor website-ului nostru si va trata/prelucra datele personale cu mare atentie, in conditii tehnice si organizatorice de securitate adecvata.

Datele cu caracter personal sunt colectate fie numai cu acordul/acceptul dumneavoastra, daca sunt oferite cu buna stiinta, de buna voie, din proprie initiativa, fie la solicitarea Octoserv Sistem., de exemplu prin unul din formularele on-line utilizate, respectiv formularul de contact online, formularul de comanda online, formularul pentru contracte de service/asistenta etc., prin abonarea la newslettere (bineinteles, doar dupa ce ati optat sa primiti aceste newslettere), prin completarea datelor in formularul de inregistrare cont pe website, etc

Pentru a evita utilizarea fara drept a datelor personale, precum si eventualele abuzuri, utilizam metode si tehnologii de securitate, impreuna cu politici si proceduri de lucru adecvate, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate.Datele personale colectate de Octoserv Sistem sunt stocate pe servere amplasate in incaperi protejate si cu acces fizic limitat. Accesul utilizatorilor la sectiunea restrictionata a site-ului, inclusiv parcurgerea procedurilor de inregistrare si oriunde este necesara autentificarea utilizatorului, se face prin utilizarea unei sesiuni de acces criptate. Furnizorul procedeaza in mod regulat la audituri si teste de securitate a propriei infrastructuri informatice pentru a avea convingerea sigurantei si securitatii acesteia.

Octoserv Sistem nu va prelucra datele dumneavoastra personale decat in masura in care acest demers este necesar indeplinirii scopurilor mai jos mentionate, cu respectarea masurilor legale de securitate si confidentialitate a datelor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operatiune sau set de operatiuni, care se efectuează asupra datelor dumneavoastra cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea, sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea,  restritionarea, blocarea, stergerea, distrugerea, arhivarea.

Ce date personale sunt solicitate?

Octoserv Sistem S.R.L. nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru:

  • a onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor, a livrarii sau a disponibilitatii produselor
  • a pune in aplicare prevederile legislative privind comercializarea si punerea in functiune a aparatelor de marcat electronice fiscale
  • pentru expedierea coletelor prin curier
  • a incheia contracte de service pentru aparatele de marcat electronice fiscale in comformitate cu prevederile legislative din domeniu
  • pentru  asigurarea accesului utilizatorilor inregistrati la anumite sectiuni ale site-ului
  • pentru a trimite informatii cu privire la noutatile legislative din domeniu (daca optati sa primiti newsletter)
  • reclama, marketing si publicitate

Informatiile colectate pentru realizarea procesului de vanzare includ: datele de identificare fiscala ale firmei (denumire, CUI, Nr. Reg. com.),adresa facturare, adresa de livrare, adresa email, nume si prenume,  numar de telefon.  Orice informatii bancare solicitate ulterior vor fi exclusiv cele ale persoanei juridice pentru care si in numele careia se face comanda, intrucat SC Octoserv Sistem Srl vinde produse si presteaza servicii doar catre persoane juridice. Prin completarea in formularul de comanda pe site a datelor personale cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care Octoserv Sistem a incheiat parteneriate in vederea oferirii/vanzarii produselor sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii.

La incheierea contractelor de service se vor solicita datele personale necesare pentru derularea acestora. Conform prevederilor OUG 8/2015 art.1,alin.8, a OUG 91/2014, a HG 804/2017 si a Ordinului nr. 4156/2017 utilizatorii de aparate de marcat electronice fiscale sunt obligati sa inchie contracte de service pentru acestea, iar datele colectate sunt cele necesare pentru a duce la indeplinirea si aplicare acestor prevederi. Aceste date se vor folosi si la completarea  registrului national de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale conform prevederilor legislative.

Datele anonime colectate (date de trafic, ip-uri, cookie-uri) prin statisticile din site si sistemul de monitorizare a traficului Google Analytics, pot sa fie utilizate pentru realizarea de analize si rapoarte statistice, rezumate si informari precum si pentru activitati de marketing cum ar fi publicitate, promovarea si ofertarea produselor si serviciilor proprii.

Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastra cu caracter personal?

  • Chiar persoanele ( vizate) care au furnizat datele personale in calitate de adminitratori/reprezentanti/imputernici ale entitatilor juridice cu care Octoserv Sistem are relatii comerciale si contractuale
  • autoritati publice centrale si locale in conformitate cu prevederile legislative in vigoare pentru comercializarea si punerea in functiune a aparatelor de marcat electronice fiscale
  • societatiile de curierat, in cazul in care optati pentru expedierea comenzilor plasate telefonic sau prin intremediul site-ului prin firme de curierat rapid (Fan Courier in calitate de partener contractual al Octoserv Sistem sau orice alta firma de curierat cu care aveti incheiat contract si se solicita livarea expresa cu aceasta)
  • detinatorul programului de facturare, a aplicatiei online cloud.smartbill.ro si a aplicatiei mobile (Android si IOS) Smart Bill Cloud
  • autoritati judecatoresti, politie, parchet (in limitele prevederilor legale si/sau ca urmare a unor cereri expres formulate)
  • societati bancare si furnizori, prestatori si alte entitati juridice-parteneri de afaceri/contractuali ai Octoserv Sistem carora li se va oferi minimul necesar de date pentru a indeplini obligatiile contractuale pe care le avem fata de dvs.

 

Care sunt drepturile dumneavoastra?

 

In relatia cu Octoserv Sistem, dumneavoastra, beneficiati conform prevederilor legale aplicabile de urmatoarele drepturi: dreptul de informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie si procesul individual automatizat, dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere.

Pentru a va exercita aceste drepturi, puteti depune o cerere, semnata si datata la urmatoarea adresa de email: office@octoservsistem.ro

Totodata, atunci cand prelucrarea se realizeaza pe consimtamant, dumneavoastra aveti dreptul, de a va retrage consimtamantul in orice moment in forma scrisa, adresata Octoserv Sistem, in conditiile legislatiei aplicabile, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.

De asemenea, dumneavoastra aveti dreptul de a va opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, prelucrarii datelor personale in scop de marketing direct.

Prin citirea acestui document dumneavoastra ati luat la cunostinta si intelegeti faptul ca datele cu caracter personal furnizate catre Octoserv Sistem constituie elemente determinante pentru accesarea produselor si serviciilor oferite de Octoserv Sistem si/sau derularea activitatii comerciale/contractuale.

De asemenea, dumneavoastra va este recunoscut dreptul de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere si de a introduce o cale de atac judiciara.

In Romania, organismul care coordonează problemele legate de securitatea datelor personale este Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Orice incident de securitate se va notifica de urgenta Autoritatii de Supraveghere in cel mult 72 de ore.

Date de identificare:

SC OCTOSERV SISTEM SRL , persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Trapezului nr. 2, sector 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/9503/2010, cod unic de inregistrare fiscala RO27465067, email office@octoservsistem.ro.

Prin citirea prezentelor prevederi, prin furnizarea datelor personale in vederea accesarii serviciilor Octoserv Sistem sau achizitionarii de produse, dumneavoastra sunteti informat/a si/sau va exprimati in mod expres consimtamantul (va dati acordul) cu privire la prelucrarea datelor personale in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (legislatia interna si dreptul comunitar-UE).